یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

دانلود فیلم جدید, عکس, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود بازی, جوک و اس ام اس, دانلود موزیک, دانلود موزیک ویدئو
یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

دانلود فیلم جدید, عکس, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود بازی, جوک و اس ام اس, دانلود موزیک, دانلود موزیک ویدئو

نرم افزار همراه رضوی

دانلود نرم افزار همراه رضوی نسخه اندروید

 با عنایت به حضور گسترده عاشقان امام رضا علیه السلام و همچنین بنا بر رسالت فرهنگی آستان قدس رضوی، نرم افزار همراه رضوی تهیه گردید


 

سعادت و کمال مهم ترین هدف خلق انسان و ارسال رسولان الهی است و فعالیتهای تبلیغی ترویجی و نشر فرهنگ ناب اسلامی از راهکارهای رسیدن به این مهم می باشد. از جمله برجسته ترین متولیان نشر فرهنگی اسلامی، آستان قدس رضوی می باشد که با توجه به خیل عظیم زائرین، بستر مناسبی جهت نشر معارف دینی و اسلامی را ، فراهم می آورد.
       با عنایت به حضور گسترده عاشقان امام رضا علیه السلام و همچنین بنا بر رسالت فرهنگی آستان قدس رضوی، ضرورت وجود نرم افزار جامع و کاربردی، جهت ارتباط سریع و آسان زائرین، افزایش معرفت نسبت به امام مهربانی ها، آشنایی با مجموعه آستان قدس رضوی و خدمات چند وجهی آن و ... احساس می گردید. معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی جهت پوشش موارد فوق الذکر مقدمات و زمینه تولید نرم افزار جامع و کاربردی"همراه رضوی" را از سال 1392 آغاز و در سال 1394 به اتمام رسانید.
این نرم افزار ساختاری تحت شبکه دارد به شکلی که برای استفاده کامل از سرویسها و خدمات آن، کاربر باید به شبکه اینترنت متصل باشد. البته پس از هربار به روز رسانی امکان استفاده آفلاین از محتوای به روز رسانی شده وجود خواهد داشت غیر از بخشهایی که جهت دستیابی به محتوا از کدهای RSS بهره می گیرند که البته در این بخشها نیز سرفصلها به شکل آفلاین قابل مشاهده خواهد بود.
     این سامانه موبایلی در فرمت apk و قابل نصب بر روی گوشی های اندروید(نسخه 3 به بالا) عرضه می گردد و در آینده نزدیک نسخه ios آن نیز ارائه خواهد شد که در ذیل امکانات و زیر مجموعه های آن به اختصار توضیح داده می شود.
همراه رضوی چهار سرویس اصلی را ارائه میدهد که در هر یک از این چهر سرویس خدماتی نهفته است و عبارت اند از:
-        سرویس تعاملی
-        سرویس کاربردی
-        سرویس معارفی
-        سرویس نقشه
  
تعاملی
این سرویس شامل خدمات دوسویه ای است که در آنها کابران از طریق شبکه اینترنت میتوانند طی ثبت نام در سامانه از این خدمات بهره مند شوند:
-        پاسخگویی به پرسشهای دینی : در این خدمت کاربران میتوانند از طریق نرم افزار پرسشهای دینی خود را ارسال و در کمترین زمان ممکن به انتخاب خود از طریق نرم افزار یا پیامک پاسخ خود را دریافت نمایند.
-        شرکت در مسابقات : در این خدمت کاربران میتوانند در مسابقات فرهنگی حرم مطهر شرکت کنند و نتیجه آنرا از طریق نرم افزار پیگیری و جویا شوند.
-        ثبت نام در نشستها : با استفاده از این خدمت کاربر می تواند در نشستهای تخصصی حرم مطهر پیرامون موضوعات دینی و فرهنگی ، ثبت نام کرده و نتیجه آنرا جویا شوند.
-        ارسال دلنوشته : بواسطه این خدمت کاربران می توانند دلنوشته های خود خطاب به ولینعمتمان امام مهربانیها را ثبت کرده و ارسال نمایند و سایر کاربران از این دلنوشته ها بهره مند خواهند شد.
-        نظر سنجی : بوسیله این خدمت کابران می توانند نظرات خود را پیرامون کارکرد و محتوای این نرم افزار برای کاربر ارشد این سامانه ارسال فرمایند تا با بهره مندی از این نظرات ، غنای محتوایی و فنی این نرم افزار ، روز به روز افزون گردد.
-        آموزش : در این خدمت سرفصلهای آموزشی دینی فرهنگی جهت استفاده گروههای سنی مختلف ارائه خواهد شد که البته استفاده از این خدمت در نسخه های آتی سامانه میسر خواهد بود ان شاءالله.
 
کاربردی
این سرویس شامل خدماتی با کارکرد اطلاع رسانی می باشد که توسط آن کاربران می توانند از امکانات ذیل بهره مند گردند.
-        برنامه های حرم مطهر : در این خدمت کاربران می توانند از برنامه های فرهنگی مذهبی حرم مطهر در هفته جاری مطلع شوند.این برنامه ها به اشکال مختلف مکان محور، زمان محور، موضوع محور و مجری محور دسته بندی شده اند.
-        حرمشناسی : در این خدمت اطلاعاتی در خصوص مشاهیر مدفون در حرم مطهر، آداب و رسوم و معرفی اماکن و فضاهای خدمات رفاهی و فرهنگی حرم مطهر رضوی وجود دارد.
-        گنجینه محصولات : در این سر فصل کاربر میتواند از محصولات تولیدی حرم مطهر در قالبهای ، متنی (کتب) ، صوتی و تصویری ، عکس و گرافیک و نرم افزارهای مذهبی بهره مند گردد به شکلی که قابلیت مشاهده مشخصات محصولات و دریافت نسخه دیجیتال آنها از طریق اینترنت در این بخش امکان پذیر می باشد.
-        تلفنهای ضروری حرم مطهر : در این بخش کاربر میتواند از شماره های تماس بخشهای مختلف حرم مطهر و سازمان آستان قدس رضوی مطلع گردد.
-        اخبار رضوی : در این قسمت کاربران میتوانند آخرین اخبار به روز مرتبط با آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رضا علیه السلام را بخوانند.
-        تذکرات ضروری حرم مطهر : در این بخش نکات و اشارات راهنمای زائرین حرم مطهر رضوی درج شده است که استفاده از آنها باعث سهولت اقامت و زیارت در حرم خواهد شد.
-        ابزارهای مفید : در این خدمت ابزارهای دیجیتال کاربردی مختلفی جهت استفاده کاربران تعبیه شده است. ابزارهای مانند گزارش آب و هوا، قبله نما، ذکرشمار، بارکد خوان و اوقات شرعی.
-        درباره آستان قدس رضوی : در این قسمت اطلاعات دسته بندی شده ای در خصوص ادارات و بخشهای مختلف سازمان آستان قدس رضوی و تاریخچه این سازمان آمده است که به کاربران محترم کمک می کند با این نهاد فرهنگی مذهبی و نحوه ی اداره و امور آن آشنایی بیشتری پیدا کنند.
معارفی
این سرویس حاوی خدمات محتوا محوری است که، مفاهیم و محتوای معرفتی از مبانی دینی، فرهنگی و اجتماعی را ارائه میدهد.بخشهایی همچون، امام رضا علیه السلام ، سبک زندگی دینی و انقلاب اسلامی.
-        امام رضا علیه السلام : در این بخش میتوانید آخرین بروز رسانیهای مفاهیم رضوی همچون زندگینامه حضرت، معجزات و کرامات و اصحاب امام رضا علیه السلام و ....
-        سبک زندگی دینی : در این قسمت مفاهیمی در خصوص ارتباط دین و شریعت اسلام با زندگی انسان و آثار و برکات دین اسلام در زندگی دنیوی وجود دارد.
-        انقلاب اسلامی : در این بخش مطالبی پیرامون انقلاب و رابطه آن با مفاهیم اجتماعی و مذهبی جهان امروز و تحلیل وقایع و اتفاقات از دیدگاه اسلام به رشته تحریر درآمده است.
 
نقشه

در این سرویس نقشه حرم مطهر رضوی به شکل سه بعدی و برجسته با امکان مشاهده صحنها و رواقها و لایه های مختلف مراکز رفاهی، خدماتی و فرهنگی این مکان مقدس به تصویر کشیده شده است.همچنین در این بخش میتوان نقشه ماهواره ای شهر مشهد را با امکان دسترسی به لایه های مراکز خدماتی مختلف شهر، مشاهده کرد.


دانلود نرم افزار همراه رضوی نسخه اندروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.