یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

دانلود فیلم جدید, عکس, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود بازی, جوک و اس ام اس, دانلود موزیک, دانلود موزیک ویدئو
یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

دانلود فیلم جدید, عکس, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود بازی, جوک و اس ام اس, دانلود موزیک, دانلود موزیک ویدئو

دانلود فیلم پرسه در حوالی من با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم پرسه در حوالی من با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی پرسه در حوالی من با کیفیت عالی 1080p

دانلود فیلم پرسه در حوالی من

دانلود فیلم پرسه در حوالی من

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1395

کارگردان : غزاله سلطانی

بازیگران: مهراوه شریفی نیا ، بهناز جعفری ، سوسن مقصودلو ، نسرین نکیسا ، بهرام سروری نژاد ، آتوسا راستی ، بابک قادری ، مریم نورمحمدی ، ژیلا شاهی ، محسن سلیمانی ، پریا مرندیز ، نگار فتحی ، فوژان قبادیان ، علی گلزاده ، ماهان بالاجاده ، باران نصیرلو ، آرنیکا نیکزاد

خلاصه داستان : فیلم پرسه در حوالی من درباره دنیای زنی است که در آستانه سی سالگی در دل تهرانِ امروز، به دنبال رویای خود میرود


دانلود فیلم پرسه در حوالی من با کیفیت 1080p - حجم: 1.24 گیگابایت

دانلود فیلم پرسه در حوالی من با کیفیت 720p - حجم: 754 گیگابایت

دانلود فیلم پرسه در حوالی من با کیفیت 480p - حجم: 534 مگابایت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.