یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

دانلود فیلم جدید, عکس, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود بازی, جوک و اس ام اس, دانلود موزیک, دانلود موزیک ویدئو
یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

یک دنیا حرف, فیلم جدید, عکس, نرم افزار موبایل, بازی, جوک و اس ام اس, موزیک, موزیک ویدئو

دانلود فیلم جدید, عکس, دانلود نرم افزار موبایل, دانلود بازی, جوک و اس ام اس, دانلود موزیک, دانلود موزیک ویدئو

معرفی اپلیکیشن های جانشین تلگرام

الان احساس بدن درد دارید؟ هنوز با دنیای بدون تلگرام منطبق نشده‌اید؟ به جز افسوس خوردن و زیر لب غر زدن، می‌توان به گزینه‌های جایگزین هم فکر کرد، البته اگر تا پایان تنظیم این مقاله آن‌ها هم پا بر جا باشند (در هنگام نگارش این مقاله نرم‌افزار پیام‌رسان‌ سیگنال دچار اختلال و قطعی شده است.) در 24 ساعت گذشته اسامی پیام‌رسان‌‌های مختلف فارسی زبان بسیاری به گوش می‌رسد،

  اما حقیقت ماجرا این است که کیفیت ساخت پایین و مجوزهای دسترسی فراتر از حد انتظار آن‌ها باعث شده است که در لیست پیشنهادی به آن‌ها نپردازیم و همچنان پیام‌رسان‌های خارجی را بهتر بدانیم. در ادامه برخی از بهترین پیشنهادات را باهم بررسی می‌کنیم:

 

واتس اپ

اپلیکیشن whatsapp با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، محبوب ترین نرم افزار پیامرسان جهان است. این پیام‌رسان‌ قابلیت هایی نظیر تماس صوتی، ایجاد گروه و تبادل پیام امن را داراست. امکانات خوب و امنیت بالا باعث شده است که بسیاری از کاربران ایرانی پیش از این اتفاق هم کاربر واتس اپ شده باشند.

واتس اپ

 

سیگنال

پیام‌رسان signal یکی از امن ترین پیام‌رسان‌های حال حاضر است. یکی از قابلیت‌های خوب سیگنال امکان برقراری تماس صوتی است رمزنگاری شده است. در سیگنال اطلاعات شما با استفاده از رمزنگاری دوطرفه کاملا از دید سارقان و فال‌گوشان دور خواهد ماند. سیگنال از ترکیب دو اپلیکیشن TextSecure و RedPhone ساخته شده تا بتواند تمامی امکانات این دو برنامه را در خود جای دهد. با سیگنال با امنیت کامل و سرعت خوب می‌توانید تماس بگیرید، پیام ارسال کنید، عکس، فیلم و یا صوت به اشتراک بگذارید.

سیگنال

 

گوگل الو

وقتی می‌خواهید از پیام‌رسان گوگل استفاده کنید؛ طبیعی است که انتظارتان هم افزایش پیدا کند. الو یکی از بهترین اپ‌های پیام‌رسان حال حاضر دنیا است. روی این پیام‌رسان هم قابلیت ساخت کانال وجود ندارد ولی می‌توانید گروه‌های ۲۵۶ نفره بسازید یا پیام‌ها را رمزنگاری کنید. روی این پیام‌رسان می‌توانید بدون پاسخ دادن متنی به دوستان‌تان، برایشان پاسخ‌های هوشمند بفرستید و از دستیار هوشمند گوگل (گوگل اسیستنت) سود ببرید. الو برای اندروید، iOS و وب منتشر شده است. امنیت این پیام‌رسان بالا است و سرعت بسیار خوبی در تماس صوتی دارد ولی از نظر امکانات شبیه تلگرام چندان غنی نیست.

گوگل الو

 

لاین

نرم‌افزار لاین نیز در دوران پیش از تلگرام میان کاربران ایرانی بسیار پرطرفدار بود. در این پیام‌رسان باز هم نمی‌توانید کانال بسازید ولی امکان ساخت گروه، تماس صوتی، چت گروهی، ساخت تایم‌لاین به سبک فیسبوک و اینستاگرام، رمزنگاری ارتباطات و برگزاری نظرسنجی و ویرایش یا حذف پیام‌ها را دارید. لاین یک اپ پیام‌رسان حرفه‌ای و با کیفیت است. جذابیت‌هایی دارد که شاید پس از مدتی تلگرام را فراموش کنید. لاین روی پلتفرم‌های مختلف موبایل و دسکتاپ و همین‌طور نسخه سبک قابل حمل و مرورگرهای وب قابل دسترس است.

لاین

 

ویسپی

پیام‌رسان Wispi یکی از چند اپلیکیشنی است که آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این اپ که رابط کاربری بسیار خوبی دارد علاوه بر امکان ارتباط متنی به شما امکان تماس صوتی و تصویری را نیز می‌دهد. ساختن گروه‌ها و کانال‌های اجتماعی ویژگی دیگر ویسپی است که مشابه با کانل‌های و گروه‌های تلگرام است. Wispi را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون دانلود کنید.

ویسپی

 

این وی 

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، invi برنامه‌ای پیام‌رسان است. مهم‌ترین ویژگی این پیام‌رسان طراحی متفاوت آن با سایرین است، برخلاف تمامی برنامه‌های چت که از ظاهر ساده‌ای بهره می‌برند، invi ظاهری بسیار چشم‌نواز دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این پیام‌رسان می‌توان به ارسال عکس،فایل های صوتی و ویدیو و پخش آن‌ها در خود برنامه اشاره کرد که تقریبا در تمامی برنامه‌های چت وجود دارد اما invi ویژگی‌های خاصی را نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان استفاده از برنامه‌های ساخته شده مخصوص این اپلیکیشن هم‌چون کروم و بازی محبوب ۲۰۴۸ با امکان رقابت با دوستان اشاره کرد، این برنامه از سیستم صوتی گوگل به‌خوبی پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی می‌توان از آن بهره برد. invi برنامه‌ای خاص و محبوب در گوگل‌پلی است.

این وی

 

به جز موارد بالا، پیام‌رسان‌ های بسیاری وجود دارند که می‌توانند نیاز های هر کاربر را برطرف نمایند، که سعی کردیم چند پیام‌رسان‌ را گلچین کنیم و به شما دوستان معرفی کنیم. هرچند امیدواریم که اختلال به وجود آمده هرچه سریع‌تر رفع شود و نیازی به آن‌ها نداشته باشید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.